Στο δρόμο προς Μέλανες στην διασταύρωση με ποτάμια, που είναι το εκκλησάκι του Αγίου Ισιδώρου, είναι ολοφάνερο οτι τα δύο δέντρα 10μ. που είναι στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας είναι πλέον ξερά. Κάποιος τα φύτεψε και τα καμάρωνε να μεγαλώνουν και κάποιος άλλος πολύ εύκολα με ένα ισχυρό φυτοφάρμακο τα ξέρανε.....Το γνωρίζει αυτό το δασονομείο?? Μήπως γνωρίζει κάτι η υπηρεσία που ''προστατεύει το μνημείο''??? Οι μόνοι που απαλάσσοντε είναι οι οικολόγοι του καναπέ που το τελευταίο διάστημα είναι πολύ απασχολημένοι και όλη μέρα είναι απάνω στην Κόρωνο και κουβεντιάζουνε λέει....... με τσι σκανιάδες.......άλλο και τούτο πάλι......
Δ. Βαρτζόπουλος στο TheOpinion: Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη,
αλλά ήταν απόφαση ευθύνης
-
«Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη, αλλά ήταν απόφαση ευθύνης. Ήθελα
να μην υπάρχει καμία σκιά, κανένα περιθώριο παρερμηνείας», δηλώνει στο
TheOp...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου