και είναι η στάση λεωφορείου στο μεγάλο γκαράζ στο κάτω μέρος του χωρίου.
Δ. Βαρτζόπουλος στο TheOpinion: Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη,
αλλά ήταν απόφαση ευθύνης
-
«Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη, αλλά ήταν απόφαση ευθύνης. Ήθελα
να μην υπάρχει καμία σκιά, κανένα περιθώριο παρερμηνείας», δηλώνει στο
TheOp...
Πριν από 2 ώρες
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήκανεις λαθος..... είναι απο καιρο το εργο τελειωμένο.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΛΕΟΦΟΡΙΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή