Δυο κρούσματα του ιού της νέας γρίπης επιβεβαιώθηκαν στο Δημοτικό σχολειό των Μελάνων. Ο διευθυντής του σχολείου αναγκάστηκε να κλείσει την 5η και 6η τάξη για έξι μέρες όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς ασφαλείας. Τα παιδιά που δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο θα παραμείνουν στο σπίτι τους μέχρι να αναρρώσουν. Πρόκειται για το πρώτο σχολειό που κλείνει στη Νάξο λόγω του ιού Η1Ν1 και ο εμβολιασμός των μαθητών παραμένει προαιρετικός.
Μόκο οι φιρφιρίκοι του ΟΗΕ και τα άναρχο τάγαρα στην Ελλάδα!
-
Οι τρομοκράτες της Χεζμπολλάχ εκτόξευσαν αντιαρματικούς πυραύλους εναντίον
του χωριού ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου