Χάσαμε το βράδυ της Τετάρτης 20/01/2010 το συγκεκριμένο σκυλάκι από την Άνω Ποταμιά.Όποιος γνωρίζει κάτι ας επικοινωνήσει με τα εξής τηλέφωνα ,6998953254-6993152390 ή τη Φιλοζωική Νάξου.Ευχαριστούμε.
Δ. Βαρτζόπουλος στο TheOpinion: Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη,
αλλά ήταν απόφαση ευθύνης
-
«Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη, αλλά ήταν απόφαση ευθύνης. Ήθελα
να μην υπάρχει καμία σκιά, κανένα περιθώριο παρερμηνείας», δηλώνει στο
TheOp...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου