και είναι η στάση λεωφορείου στο μεγάλο γκαράζ στο κάτω μέρος του χωρίου.
Μόκο οι φιρφιρίκοι του ΟΗΕ και τα άναρχο τάγαρα στην Ελλάδα!
-
Οι τρομοκράτες της Χεζμπολλάχ εκτόξευσαν αντιαρματικούς πυραύλους εναντίον
του χωριού ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 2 ώρες
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ?
ΑπάντησηΔιαγραφήκανεις λαθος..... είναι απο καιρο το εργο τελειωμένο.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΛΕΟΦΟΡΙΟ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή