Την πρωτοβουλία για την δενδροφύτευσει πήρε η ομάδα του μέλανες blog και πραγματοποιήθηκε σε παραλία τις Νάξου στις 28-11-2010. Φυτέψαμε πάνω από 100 δένδρα από δικό μας φυτώριο, τα οποία θα προσέχουμε όλο το χρόνο μέχρι να μεγαλώσουν και να δίνουν ίσκιο και ομορφιά στην παραλία!
Μόκο οι φιρφιρίκοι του ΟΗΕ και τα άναρχο τάγαρα στην Ελλάδα!
-
Οι τρομοκράτες της Χεζμπολλάχ εκτόξευσαν αντιαρματικούς πυραύλους εναντίον
του χωριού ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου