ήταν πραγματικά μια όμορφη διαδρομή !!! ανθισμένα δέντρα, πανύψηλα πλατάνια ,ασβεστωμένα χωριουδάκια ,καταρράκτες, αρχαία μνημεία !!!!!καλή συνέχεια ........
Μόκο οι φιρφιρίκοι του ΟΗΕ και τα άναρχο τάγαρα στην Ελλάδα!
-
Οι τρομοκράτες της Χεζμπολλάχ εκτόξευσαν αντιαρματικούς πυραύλους εναντίον
του χωριού ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου