ο χρόνος που πέρασε μας αποχαιρέτησε με πολύ βροχή στο χωριό μας αλλά και ο νέος χρόνος με πολύ βροχή μας ήρθε !!!
Μόκο οι φιρφιρίκοι του ΟΗΕ και τα άναρχο τάγαρα στην Ελλάδα!
-
Οι τρομοκράτες της Χεζμπολλάχ εκτόξευσαν αντιαρματικούς πυραύλους εναντίον
του χωριού ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...
Πριν από 1 ώρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου