ο χρόνος που πέρασε μας αποχαιρέτησε με πολύ βροχή στο χωριό μας αλλά και ο νέος χρόνος με πολύ βροχή μας ήρθε !!!
Δ. Βαρτζόπουλος στο TheOpinion: Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη,
αλλά ήταν απόφαση ευθύνης
-
«Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη, αλλά ήταν απόφαση ευθύνης. Ήθελα
να μην υπάρχει καμία σκιά, κανένα περιθώριο παρερμηνείας», δηλώνει στο
TheOp...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου