Οι απόκριες πέρασαν και ήρθε η Καθαρά Δευτέρα. Όλοι βγήκαμε στην εξοχή για να πεταξουμε τον χαρταετό. Άλλοι τον πέταξαν στον ουρανό, άλλοι στα καλώδια της ΔΕΗ, άλλοι στην θάλασσα και κάποιοι άλλοι τον ''πέταξαν'' πίσω από τους κέδρους. Ωραία τα τραγούδια στο Αλικό, αλλά έχει και παρατράγουδα. Άντε και του Χρόνου !!!!!
Δ. Βαρτζόπουλος στο TheOpinion: Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη,
αλλά ήταν απόφαση ευθύνης
-
«Η απόφασή μου να αποχωρήσω ήταν δύσκολη, αλλά ήταν απόφαση ευθύνης. Ήθελα
να μην υπάρχει καμία σκιά, κανένα περιθώριο παρερμηνείας», δηλώνει στο
TheOp...
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου